Ahad, 17 April 2011

~hati yg kesedihan~

ary niey 17/4-ahad:hatiku diselaputi dengan kesedihan lagi,seluruh hatiku dan jiwaku serta fikiranku mengenang kedua orang tuaku yang sedang berada dikampung,bukan itu sahaja,aku juga terkenang seluruh ahli keluargaku..semalam aku bermimpi lagi pasal ahli keluargaku,dimana mereka telah pergi meninggalku untuk selamanya.aku berasa sungguh sedih,macam mana kalau terjadi betul??adakah ini hanya permainan tidur ataupun ada hikmah disebaliknya????aku tidak mengerti,kenapa aku bermimpi sedemikian...sebelum ini,aku sudah bermimpi dimana abangku yang tersayang telah pergi meninggalkanku untuk selamanya..kenapa aku bermimpi sedemikian??aku tidak mahu berlaku sedemikian..apa akan terjadi kepadaku,jika ini semua terjadi terhadap diriku,aku tidak mampu menghadapinya..aku akan mencuba untuk membuang mimpi itu dari ingatanku,tetapi,adakah aku boleh melakukannya??
aku akan menganggap bahawa mimpi ini mempunyai hikmah disebaliknya,dan petunjuk yang baik yang akan datang kepadaku..
mak,ayah,abang,akak n adik,aku sangat merindui kamu semua...
aku tidak boleh meneruskan hidup tanpa kamu semua,aku mahu habiskan seluruh hidupku dengan kamu semua..tolonglah jangan meninggalkanku sendirian.....
aku sangat menyayangi kamu semua,aku merasa sangat bertuah n bahagia sangat,aku dipilih untuk dilahirkan didalam keluarga ini.terima kasih mak,kerana telah melahirkanku dan membesarkanku,begitu juga dengan ayah,terima kasih kerana telah menjadi ayah yang sangat baik buat diriku,aku tidak boleh terbayang,bagaimana kalau kamu semua tiada didunia ini......
aku tidak dapat menerimanya,
terima kasih kerana selama ini,telah membuat yang terbaik untuk diriku(anakmu)aku sangat menghargai diatas apa yang telah dilakukan terhadapku....
mak ayah,anakmu minta maaf jika ada sebarang kesalahan yang telah anakmu lakukan,maafkanku...........
manalah lengkap anakmu ini,jika tiada keampunan dari orang tuanya sendiri...

p/s:tolong ampunkan anakmu wahai ibubapaku yang tersayang.<3

1 ulasan:

  1. hatiku,memang terasa sangat sedih sewaktu menaip blog niey...aku pn xtawu knp....hmmm....
    mayb aku ad wt salah ngn orang tua aku kowt....ntah la...aku pn xtaw,ap yang aku dh buat...???

    BalasPadam